لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

اطلاعات جدیدی از ایربادز پلی استیشن | نویز کنسلینگ و گیرنده USB

  • کد خبر: ۱۷۷۴۹۷
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
اطلاعات جدیدی از ایربادز پلی استیشن | نویز کنسلینگ و گیرنده USB
براساس بایگانی وبسایت FCC مشخص شده که بازیکنان باید منتظر چه عملکرد و ویژگی‌هایی ازایربادز پلی استیشن باشند.

به گزارش شهرآرانیوز - پس از چند ماه شایعه، شرکت سرگرمی تعاملی سونی در ماه می‌به‌صورت رسمی از ایربادز پلی استیشن رونمایی کرد. البته در آن نمایش، سونی جزئیات تکنیکی این محصول را اعلام نکرد. اکنون براساس بایگانی وبسایت FCC مشخص شده که بازیکنان باید منتظر چه عملکرد و ویژگی‌هایی از این ایربادز باشند.

براین اساس، این ایربادز از نویز کنسلینگ فعال و گیرنده USB پشتیبانی خواهد کرد. این گیرنده برای امکان سازگاری با کنسول پلی استیشن ۵ تعبیه شده است. با اینکه PS۵ از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، اما این قضیه شامل صدای بلوتوث نیست. هم سونی و هم مایکروسافت به‌خاطر مشکلات تأخیر و پهنای‌باند این ویژگی را در کنسول‌های جدید خود قرار نداده‌اند.

اما ایربادز پلی استیشن که با این کنسول و پی‌سی سازگار خواهد بود با پشتیبانی از بلوتوث عرضه می‌شود و طرفداران امیدوارند سونی بالاخره پشتیبانی از صدای بلوتوث را در PS۵ قرار دهد. شرکت ژاپنی ایربادز را «اولین ایربادز وایرلس رسمی خود که روی پلی استیشن ۵ و پی‌سی بدون افت صدا پخش می‌کند» خواند و گفته بود در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری اعلام خواهد شد.

انتظار می‌رود این محصول در پاییز امسال و درکنار کنسول دستی Project Q عرضه شود؛ هرچند هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->